Mitt liv är uppenbarligen inte intressant längre

Uppenbarligen så är det så, att mitt liv inte alls är särskilt intressant längre och det finns därför ingen anledning att avbilda det.

Vilken annan anledning skulle det kunna vara till att Nina Hemmingsson slutat med sina fantastiska seristerippar?

Jag och Fröken Bitter har länge varit inne på att det är mitt liv Hemmingsson studerat och sedan avbildat. Jag har också tänkt i banorna om att Fröken Bitter säljer min livshistoria till Hemmingsson. Det har varit alltför många träffsäkra avbildningar för att så inte skulle vara fallet. Se bara exempel här, här, här, här och här. Jag ska dessutom vara ärlig med att det tär på mig att hon uppenbarligen tycker mitt liv blivit så tråkigt nu att hon valt att ta en paus. I sorgen så sitter jag istället och gapskrattar och myser åt tidigare serier.

Se och njut, och observera likheten med mitt liv:


image101



image106



image107



image108



image102


image103


image104


image105




Nu blir det TV igen! Snart utrösning ur Idol. Tjip!

image1




Kommentarer
Postat av: Linda

Hihi...det där är lätt hänt :) Man väljer oftast det lite roligare! Men det har ju varit Idol och det ser man ju gärna på :) Snart utröstning!

2007-10-12 @ 22:00:09
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Linda

Det är svårt det där, jag vet inte heller. Bara Mattias är kvar så är jag glad :)

2007-10-12 @ 22:18:25
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: sassa

mattias måste va kvar!!!

2007-10-12 @ 22:23:40
Postat av: Emma

Jatteroligt att höra! Tack så mycket!! :D:D

2007-10-13 @ 20:21:01
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: sassa

dom där bilderna e så du. skönt att mattias blev kvar! kul att mod vann? ;)

2007-10-13 @ 23:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...