Nu är den här!

Äntligen, efter flera månaders väntetid, har Sony Ericssons nya  Z320i kommit ut i affärerna.


image97


image96

Jag vill ha den blå, och förhoppningsvis får jag hem den nu i dagarna. Min nuvarande mobil har väntat länge på att få en välförtjänt begravning (alternativt nytt hem).

---

Idag har jag varit uppe sen klockan 05.00 och har just kommit hem, så resten av kvällen tänker jag ägna åt senaste numret av Cosmo, datorn och TV:n. Någon städning blir det alltså antagligen inte, idag heller.

Kommentarer
Postat av: sassa

den där e snygg! kostar? usch va tidigt :/ kommer cosmo ut imorrn lr på fredag i affärerna?

2007-10-10 @ 23:36:58
Postat av: Morran

Jag vet inte riktigt, runt tretusen. Men jag skulle få den billigare, det är därför jag ska ha just denna, haha. Kommer nog imorgon tror jag!

2007-10-11 @ 00:20:00
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: Emma

En blå?? En LHC-mobil? :o Hahaha! ;)
Men den var riktigt snygg formmässigt, har inte sett den förut. Men Sony Ericsson är ju alltid bra! =)

2007-10-11 @ 06:06:42
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...