På väg utför branten

Murke, hon kan hon. Nu har hon hittat en utmärkt diagnos som är betydligt bättre än att få "hypokondriker!" slängt efter sig. Kanonbra tycker jag.

Men sen är det ju också så, att jag tycker allt Murke säger är bra. I alla fall de dagar vi är överrens i övrigt. Sånt händer inte ofta, men jag misstänker skarpt att det är min feber som påverkar mig.

Snart dags för Hockeykväll där truppen till Karjala Cup ska presenteras, och sedan blir det stallet. Tufs verkar lite hästdeppig, eller "på väg utför kanten" som Murke kallar det. Förhoppningsvis är det inte mer än på väg...

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilken överraskning Bengt-Åke bjöd på :D

2007-10-29 @ 21:54:07
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...