Sista dagen med 20 procents rabatt på Betties Galleria

Jag beställde därför dessa två från Betties Galleria och efter att rabatten blivit dragen landade det på 152 kronor inklusive frakt. Billigt och bra!

Runt halsband i guld med kristaller    69 kr

CC Skye-inspirerat armband i vitt och guld     99 kr:



image133   image135


Skriv bara in "Halloween" så får du rabatten automatiskt.

---

Jag skulle egentligen på hockey idag, men nu blir det inget tack vare denna elaka förkylningen. Imorgon väntar viktigt seminarium och jag vet inte hur jag ska lyckas med det då jag kommer sitta och råhosta samtidigt som jag snörvlar, är yr av feber och inte kan prata. Det kommer nog att bli lyckat. Lyckat är nog också vad hemtentan kommer bli. Inlämning fredag klockan 16, och jag börjar faktiskt få lite panik inför det. Hujeda mig.



Kommentarer
Postat av: Ida

Hahaha!
Jaså, jag visste inte att han var nära att sätta rekord... Måste missat det. Men härligt med vinst!
Tycker halsbandet var jättefint! Ändå är jag inte så förtjust i guld. Kanske för att jag inte är fin i det, passar bättre i silver... ;)

Haha, tror jag måste sno serierutan du lagt ut här nere.. Skitrolig ju! :)

2007-10-31 @ 22:22:04
URL: http://daaarlingen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...