Hur mycket är 385 kronor?

Hur mycket är det egentligen värt?

Jag sitter och kollar sista minuten-biljett till Sundsvall, och om jag skulle åka imorgon skulle det gå på 385 kronor. Egentligen ska jag åka på onsdag, och biljetten är redan betald. Problemet är dock den essä jag ska skriva. Det bästa vore om jag stannade hemma en extra dag och åkte på torsdag istället, och då på sista minuten. Skulle det inte finnas biljetter kvar då kan jag även åka på fredag.

Men 385 kronor är priset det skulle kosta imorgon. En summa som kan bli högre (eller lägre) på torsdag eller fredag. Frågan är om det är värt det? Jag går i så fall back den summan, vilket inte skulle vara bra alls. Å andra sidan får jag tid att skriva min essä...

Herregud, vad jag hatar beslutsångest.

---

Imorgon börjar elitserien på allvar. Dagens matcher får ses som en liten... utfyllnad. Eller nåja. Jag är bara bitter för att jag inte fick se. Jag fick prioritera att skriva essä samt att få 500 kg häst på foten istället för att njuta av hockey. Det är så det är. Huvudsaken är att jag får se MODO visa att guldtakterna sitter i imorgon mot Djurgården.

Nu, åter till pluggandet.

image1


Kommentarer
Postat av: Linda

Ikväll smäller det! Weeeiiii :D

2007-09-25 @ 11:19:01
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...