Månadens kloka ord

 "Har man byggt upp en mur runt sig blir man inte kär, eftersom man inte släpper kontrollen tillräckligt för det.

Man kan aldrig garantera vad det blir eller hur det slutar, det är det svåra... Problemet är att om man aldrig vågar kommer man få sitta där ensam resten av livet, och det är faktiskt värt ett eller annat krossat hjärta att få vara kär på riktigt. Hjärtan läker igen..."

Hade jag sagt det där, så skulle jag ha varit jäkligt stolt. Ännu stoltare skulle jag vara om jag kunde leva upp till det.

Kommentarer
Postat av: blondinen

hm, det va klokt sagt! och jo, hjärtat läker igen, men det blir ärr kvar, och dom finns kvar - föralltid. vissa lämnar större ärr än andra, inte bara i hjärtat utan också i själen, men that's life. och man måste våga, för att vinna!
(även fast man alltid lovar sig själv att aldrig bli kär igen för det gör så FÖRBANNAT ont)
men som sagt, that's life. och man kommer ändå inte ifrån livet levande, så lika bra att ta alla chanser man får.
ps. ibland kan blondinen vara riktigt djup, ds.

2007-09-06 @ 00:34:42
URL: http://deluxee.blogg.se
Postat av: Sandra

Det var kloka ord :)

2007-09-11 @ 18:43:27
URL: http://sandralundin.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...