3-1 och 3-2 i matcher*

Återigen två vinster. Känns som att jag lyckats få in bra ritualer nu. 3-1 och 3-2... Nej, nu ska det inte börja skuttas något. Inget är klart ännu på långa vägar, och därmed håller man sig lugn. Men extra skönt är det att Jose Theodore visar klass och att The God visar vad han kan. Philly lyckades vinna matchen i femte perioden och det ger mersmak. Sånt stärker förstås.

Vad som inte stärker är att Daniel Alfredsson inte ska spela VM. Riktigt tråkigt.

Sedan var det ju detta med Oscar Steen också. Det har jag inte haft tid att blogga om heller. Men jag tror inte det behövs någon utläggning om hur mycket glädje det beskedet förde med sig. Nu väntar vi på att Herr Salomonssom fattar pennan och plitar ner sin underskrift också. Är det lönen det diskuteras om så tycker jag MODO får visa pengamusklerna nu. Salle ska ha vad han vill ha. Jag har svårt att tänka mig att det är en orimlig summa han vill ha.

Nu ska jag göra mig iordning och sticka in till stan. Måste handla mat, dra ett varv inne på Gina (fredag... Man måste få unna sig något) samt posta ett paket. I kväll blir det hockey förstås. Heja HV!

* Trist rubrik, igen? Jo, men nu blir det ju så här. Det fungerade ju förra gången...


image341


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi slapp se LHC som vinnare, SKÖNT!
NU väntar vi bara på att Salle ska skriva på ett nytt kontrakt för vårt hjärtelag!

2008-04-19 @ 11:15:13
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...