Dryghet är skönhet

Jag hinner ju aldrig blogga, men lite snabbt för nu har det varit mycket jag velat blogga om.

- Colorado - Minnesota, Philadelphia- Washington och The King är glödhet. Nu kör vi!

- Jag håller på HV. Inte av någon egentlig anledning, utan mest för att Stefan Liv är söt, och för Therese skull. Hade Mattias Weinhandl bara varit Weinis utan att ha varit Vinhandlaren som lämnade MODO hade jag givetvis hållt på honom, men nu går inte det. Kom tillbaka till MODO efter Ryssland, så jag får älska dig igen!

- Min blonda häxa är ingen häxa utan en ängel

- Jag ska aldrig mer göra schnitzel.

- Efter lite drygt en vecka har jag äntligen sorterat mina kläder

- Jag måste köpa solglasögon, tandpetare och toapapper

- Det känns som att det är ett måste att lyxa till studentlivet med att omedelbart hyra en kock

- Min nyinköpta kamera gör lila kläder blå

- Murke tycker att jag är den mest taktkänsliga person som finns. Samt att jag är one of a kind. På gott och ont. För övrigt, så saknar jag henne massor.

Imorgon är det pluggdag för hela slanten. Först ska jag förbereda en redovisning till Presentationsteknikkursen och redovisa den klockan 14 och när jag kommer hem ska jag få färdigt mitt blogginlägg till Journalistikkursen. Jag är efter nu verkligen. Nu är det dock sovdags.

image341

Kommentarer
Postat av: Emma

bra där ! stefan liv är kanske sötast : ) jag håller oxå på hv. såklart.

2008-04-08 @ 11:03:09
URL: http://emmaeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...