Jag är Hillary Gant och du är min Luke Macahan

Världens bästa TV-serie. Alla kategorier, alla tider. Min uppväxt. Mitt heroin. Helt magisk! Och den finns inte på DVD. Det är inte konstigt att det är krig här i världen.


How The West Was Won/Familjen Macahan - Intro

Zeb och Röda Kitteln

Vargtass

Frank Grayson och Luke


image353



Jag blev helt lyrisk idag när jag hittade de här filmsnuttarna. Det är ett inget stort utbud som finns, men lite är bättre än inget, så är det ju. Nu kan jag överrösta idioten ovanför som envisas med att spela usel (turkisk?) musik så det dånar. Jag kör Macahan-introt på repeat så högt det går under tiden som jag försöker städa.

Men snart är det nog dags för lite DHW igen tror jag. Städningen får vänta till en regnig dag.

image341


Kommentarer
Postat av: missbumblebee

Ha en bra helg och kika gärna in på min blogg och lämna en liten komentar ;D

2008-04-19 @ 23:08:19
URL: http://missbumblebee.blogg.se
Postat av: Emma

Inlägget försvann, men nu ligger det uppe igen. =) Kul att du gillade det, och att jag inte är helt ute och cyklar. :D Jag tror att man verkligen skulle behöva se allt runtom i världen för att förstå. Det är så lätt att säga till småbarn "Ät upp maten nu, tänk på barnen i Afrika som inte får nån". Vart liger Afrika? Varför får dom ingen mat? Hur lever dom? Vad är anlednignen till att de lever fattigt? Förklara diskutera och agera. Inte bara prata.

Jag ska som du tänka mer på att skänka det jag inte behöver, ge en sedel till en organisation emellanåt och iallaflal försöka hjälpa till. :)

För att hoppa till nåt helt annat. Skorna. Haha! Precis, ett par billiga slappskor som ändå är riktigt fina. Bättre att köpa flera billiga par än ett par dyra. =) Dessutom fick jag mina för 150, pga smuts på ena hälen. Tjitjing! :D

2008-04-20 @ 01:36:20
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: HäxFlitigIdag

Mina grannar spelar också turkisk musik! Måste vara standard för studentkorridorer :P

2008-04-20 @ 10:56:19
Postat av: Linda

Tack så mycket :) Men på onsdag är min nuvarande hårfärg borta, nya slingor ska i, så man blir sommarfräsch :)

2008-04-20 @ 20:08:26
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: seth

Luke Macahan ÄR kult o helt underbars serie..visste du förresten att Luke´s namn i första avsnittet var SETH !! =) ha det bra

2010-06-13 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...