Någon som vill ha en såg och tårta?

Att vara nyinflyttad i Sundsvall är minsann inte så dumt. Häromdagen fick jag en hel bunt med brev innehållandes diverse välkommande brev och erbjudanden.

Hittills har jag fått:
- Rabatt på tandläkarbesök på flera olika ställen
- Värdecheck på 300 kronor vid köp av våtrum
- En trisslott per tio kvadratmeter golv jag köper
- Rabatt på valfri produkt  för husdjur
- Gratis synundersökning
- Tårta för 6-8 personer på Ica Maxi
- Fogsvans från Beijer. GRATIS vid mitt första besök i butiken!

Jag sätter nog upp det där Beijer-besöket på morgondagens att göra-lista. En såg är alltid bra att ha, antar jag. Tårtan tar vi snarast, tycker jag.

---

Kvällens uppladdning inför NHL inatt: Desperate Housewives säsong 2-maraton.

image341

Kommentarer
Postat av: Häx - Soon behind bars

Well, om du hinner baka in den där fogsvansen i tårtan till vecka 19 kan jag ta den, jag ska nämligen på besök till Svartsjöanstalten och intervjua fångar då. Jag erbjuder mig att lämna över tårtan tillsammans med en lapp med din adress och telefonnummer till den hetaste fängelsekunden jag ser.

2008-04-20 @ 10:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...