God morgon!

Och med detta vill jag ha sagt att jag inte gått och lagt mig ännu. Klockan 9.40 går tåget till Sundsvall och den här dagen har varit vigd åt att packa. Hur har det då gått? Jo, alldeles förträffligt illa.

Jag skulle behöva en lastbil för att få upp allt mitt hamstriga jag vill ha med. Tyvärr har jag bara tillgång till mina egna armar, så det är alltså prioritering som gäller. Med andra ord är det ett stort problem detta. Jag försöker välja, men det är omöjligt att välja bort. Jag har vridit och vänt på varenda grej och sedan packat om fram och tillbaka. Och det är fortfarande inte klart. Beslutsångest de luxe.

I övrigt så vill jag bara ge Den blonda Häxan en rejäl känga för att hon inte sätter en timmes umgänge med mig före en dags föreläsningar. Hade det varit lite tag i den där damen hade hon stått med banderoller och röda mattan utrullad när jag tågar in i Stockholm. Men nej, då går en föreläsning före. Så skulle jag aldrig behandla en vän. Aldrig någonsin att en föreläsning skulle komma emellan mig och en vän. Där ser ni hur lojal och kärleksfull jag är. Anteckna.

(Jaja, inget surrande om att jag inte vare sig hör av mig eller visar lite kärlek när du fyller år. Nu är det glömt och vi ser framåt istället! Som på ditt svek här nu till exempel).

Nu, packa färdigt. Sedan, sova en-två timmar? Eller stanna uppe? Japp, beslutsångest de luxe. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...