"Skjut så får vi se vad det är"

Jaget före laget byttes ut mot det där fina citatet. Nytt motto lagom till det nya året. Skjut så får vi se vad det är. Vackert, och så jag.

Nu ska jag fixa mig och sedan blir det nyårsfirande. Jag missar hockeyn, katastrof, men jag ska försöka vara på tip-top-humör trots den ofagra incidenten. Det här ska jag ha på mig: Svart klänning, guldig bolero, svarta strumbyxor och svarta pumps. Accessoarer: Mitt älskade jordgubbehalsband och till detta kalassnyggt hår och som pricken över i en legendarisk Morran-min. Hela natten lång!

GOTT NYTT ÅR!




Kommentarer
Postat av: saom

Skjut så får vi se vad det är. Hmm. Intressant motto.

2009-01-04 @ 12:36:15
URL: http://saom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...