Ulmerbart är rätta ordet


Bild: Aftonbladet

Jeff Ulmer visar inte bara att han är redo att visa upp stora doser energi, kanadensisk jävlar anamma och hur man vinner närkamper. Nä, han går dessutom in och gör hattrick. Skjutvillig (härlig bössa!) och dessutom snabb på att hjälpa till hemåt. Minst sagt underbart!

Att det inte blev en trepoängare är förstås synd, men med ett trevligt hattrick av den ulmerbara och Andreas Salomonssons skönspel (matchen igenom och framförallt framspelningen till avgörandet) och Per Svartvadets snygga balja så duger två poäng. Med tanke på hur det sett ut senaste tiden tycker jag det är bättre än kanon. En kämpaseger som helt klart bör höja självförtroendet både ett och tio steg.

Jag sitter och kämpar och sliter med lite illustrationer i Illustrator samtidigt som jag försöker hålla två ögon och koncentrationen på Philadelphia-Carolina. 1-1 nu. Typiskt. Mellan mig och Illustrator står det dock 10-0 till programmet och jag känner mest för att lämna WO, men det är en omöjlighet. Imorgon klockan 10.00 (en söndag!) är det bestämt att vi ska träffas i skolan och jobba ihop sidorna. Man behöver ju inte vara kärnfysiker för att räkna ut att detta inte var min idé... Nej, Terror och Katten tog det beslutet innan jag ens hann börja protestera. Men jag antar att även jag måste lära mig att kompromissa. Men fan, inte redan nu liksom. Den egenskapen börjar jag hellre med när jag ligger inför döden.


Kommentarer
Postat av: Emma

är den det ? jag har inte testat den. men jag hoppas att tomten kommer med en sån snart då : )



härlig seger igår ! jag såg inte matchen, men som jag fattade det så kämpade dom på bra.

2008-12-07 @ 17:49:48
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...