Hemvändarna - nostalgi när det är som bäst

Okej, Kung Forsberg återvänder till Colorado Avalanche och extasen är ett faktum. Knappt har man börjat smälta den nyheten, förrän Avs också gör klart med Adam Foote och Ruslan Salei! Defensiven har varit Avs stora frågetecken, men nu ser det genast ljusare ut.


image293                                image294



När herr Foote gick till blåjackorna var jag riktigt ledsen, men nu känns allt tip-top. Han vänder hem, precis som Kung Forsberg. Jag skulle gissa att Adam är riktigt taggad över att åter få spela i samma lag som sin vän Forsberg, och just att The God skrev på var nog en stor anledning till att Adam var villig att byta klubb. Detta kommer bli så kalas. Så jäkla kalas! Himmelskt.

Nostalgi, det är verkligen min grej det.

image238


Kommentarer
Postat av: Therese

Det första jag tänkte på när jag läste att Forsberg skrivit på för Colorado var dig. Hmm, undrar varför? ;) Skitkul att han är tillbaka!

Haha, fick du inte se MODO igår din stackare? Men i och för sig, att titta på HV är väl inte fy skam... De två sista målen gjorde de i öppen kasse så du missade inget spännande.

Vad kul att du ska flytta till Sundsvall. Din plan låter helt suverän! Dock har jag sagt till alla att det lag jag absolut inte vill möta i slutspelet är MODO eftersom jag tror HV skulle få det svårt mot dem. Men jag får nog lov att ändra mig efter ditt förslag, haha.

2008-02-27 @ 13:23:06
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5326

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...