It´s a all right now

Okej, det känns bra nu. Uppsatsseminariet gick bra och nu ska jag bara putsa till den lite innan den slutgiltiga upptryckningen. En sammanfattning på engelska ska fixas samt rätta till några fotnoter, fixa några stavfel (ja men visst! Visst är det fantastiskt?) samt flytta ett avsnitt till ett annat kapitel. För att ge min perfektionist-ådra ro i själen ska jag fixa till en lite snyggare innehållsförteckning samt leka med lite tabbar så citaten blir snyggare.

Dessutom är första uppgiften till journalistikkursen inlämnad och nu i helgen blir det jobb. Välbehövligt med lite riksdaler nu! Idag blir det fotboll och sedan basket och imorgon blir det att ringa in resultat. Har jag tur blir det hockey också.

Utöver detta så känns det mesta andra också bra. Nu väntar vi bara på Kung Forsberg och jorden kan åter börja snurra.

Dagens musiktips:
All Right Now - Free



Whoa-oh-oh-oh-woha
There she stood in the street
smilin' from her head to her feet;
I said, "Hey, what is this?
Now maybe, baby,
maybe she's in need of a kiss."
I said, "Hey, what's your name?
Maybe we can see things the same.
"Now don't you wait, or hesitate.
Let's move before they raise the parking rate."
All right now, baby, it's a-all right now.
All right now, baby, it's a-all right now.
(Let me tell you now)
I took her home to my place,
Watchin' every move on her face;
She said, "Look, what's your game?
Are you tryin' to put me to shame?"
I said "Slow, don't go so fast, don't you think that love can last?"
She said, "Love, Lord above,
now you're tryin' to trick me in love."
All right now, baby, it's a-all right now.
All right now, baby, it's a-all right now


---

Nu ska jag slänga mig i duschen innan fotbollen. Ikväll ska jag försöka ha Macahan-maraton, det känns som pricken över i just nu.

image238


Kommentarer
Postat av: Anna

Sant sant sant. Samme är ett levande bevis på att grovjobb i det tysta är minst lika viktigt som att vara en poängmaskin.

2008-02-09 @ 13:20:06
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: sassa

heeeej!! oj va nytt! fint!:) nu har ja fått igång internet o allt igen! så härligt!

2008-02-11 @ 18:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...