Jag har hjärna

Hoppas ni haft en trevlig alla hjärtans dag! Det har jag haft, förutom plumpen 3-0 vill säga. Vinst med 3-0 i tisdags och nu förlust med detsamma. Ruggigt dåligt.

Jag gjorde förresten ett test i tidningen Amelia förut.  "Är du hjärna eller hjärta?" Inte helt oväntat visade det sig att jag är hjärna. Eller snarare hade jag lika antal poäng mellan att vara hjärna och att vara balanserad, så jag drar själv slutsatsen att jag har en riktigt välbalanserad hjärna och är sjujäkla bra.

Därför blir det detta hjärtat jag skänker som alla hjärtans dag-hälsning:

image274

Gör testet ni också. Tyvärr finns inte testet på nätet, men ni får väl köpa tidningen om ni vill undersöka huruvida ni har någon hjärna och/eller hjärta. Och nej, Stockholmsfjollan och Den Blonda Häxan, det är ingen fara. Även de som saknar både hjärna och hjärta får ett testresultat man slipper skämmas över. Oroa er inte.

Vuxenpoäng på den alltså. Jag läser Amelia. Vi kan också lägga till att jag idag var nära att börja städa skrivbordet innan jag kom på att det inte var någon idé.

---

Mycket jobb denna veckan, och jag älskar det! Nu blir det dock pluggande. Jag har ett blogginlägg som ska publiceras imorgon på journalistikkursbloggen och dessutom är det utgång som gäller så det blir till att fixa bloggandet i tid. Inatt blir det NHL. Blues gästar Colorado och Philadelphia tar sig an Tampa.

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...