Lack och Molgan

Dagarna börjar rinna iväg nu och det börjar bli dags att inhandla möbler. Tyvärr går inte mina önskningar ihop med min ekonomi och största frågan är hur jag ens ska få plats med det jag absolut måste ha. Att då tro sig kunna få plats med allt jag vill ha är nog en ganska usel förhoppning.

Det här är i alla fall vad som står på listan över inköp just nu. Hur ekonomin ska gå ihop och hur det ska få plats i lägenheten har jag ingen aning om, men min filosofi är och har alltid varit att vill man, så går det. Är det svårt, så gäller devisen som Alfred Svensson använde sig av. Blir man bara lite arg så går det. Detta är ju också något som är fullt riktigt, även flera år senare.

image290

Bilder från Ikea


LACK TV-bänk och MOLGER hylla. Dessutom har jag sedan tidigare fått ett presentkort på EXPEDIT bokhylla också. På inköpslistan står utöver detta, samt en platt-TV, även lite förvaringslådor och korgar (helst i den här stilen som Kelly har på sina) samt prydnadskuddar, sängkläder och annat småtjafs. I övrigt är det tänkt att fylla de 22 kvadratmetrena med mina gamla saker.

Skönt med seger idag i alla fall. Jag var riktigt grinig när Linköping kvitterade. Andreas Salomonsson fixade dock segern med två sekunder kvar av förlängningen. Nu blir det lite film tror jag, kanske lite NHL. Sedan ska jag drömma om Kung Forsberg och hans comeback. Lär bli en jäkligt fin natt.


image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...