Listiga Morran

Att göra-listan för idag:

- Hämta kameran
- Jobba, handbollsmatch
- Lida över förlusten av att missa säsongsstarten av Grey´s anatomy
- Posta paket
- Se på Ducktales. Långbens gana gäng och Räddningspatrullen
- Bearbeta gårdagen (3-0! 3-0 liksom!)
- Skriva blogginlägg till Journalistikkursen
- Kolla upp studentlägenhet
- Fixa det sista på uppsatsen
- Äta fiskbullar
- Blogga (jag blir stressad annars, tror jag)

Att skriva att göra-listor är verkligen det mest avkopplande jag vet. Man känner sig så organiserad när listan är skriven, och då kan man kosta på sig att skippa en eller annan eller det mesta som står på den.

image238

Kommentarer
Postat av: S A R A

visst är dt kul med listor ibland, man blir mer målmedveten då :) ge gärna mig tips på bra låtar på min blogg :)

2008-02-13 @ 19:26:23
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...