Morrans lag

Allting som kan gå fel kommer också att gå fel.

När Michael Zajkowski glädjande nog vaktar kassen i MODO och återigen gör en strålande insats, ja då händer det något. Patrick Yetman åkte på en hjärnskakning och blir borta någon vecka och Tommy Warghs axel blev sämre.För Zacke blev det i och för sig ingen värre skada som man först befarade, men det känns ändå tråkigt att sånt händer.


image283



Det var i alla fall en grymt härlig seger igår. Lovely. Imorgon är det Brynäs och jag hoppas på tre poäng där och inga fler skador.

---

Jag sitter och försöker plugga men kan inte koncentrera mig. Bihålorna gör ont och näsan rinner och humöret är allmänt kasst eftersom jag sitter och fryser. Tur att jag har en fin lista liggandes på skrivbordet. Där står allt jag ska göra och då känner jag mig lugnare när det är strukturerat och fint. Dessutom är det Grey´s Anatomy ikväll, så det känns skapligt bra nu när jag tänker efter.

Frågan är nu bara när miffohögen ska bestämma sig angående NHL-match eller inte. Biljetterna till Ottawa-Pittsburgh i Globen börjar rinna iväg nu... Lördagen är redan uppbokad. Jag kommer nog försmäkta om inte jag får biljetter till söndagens match. Att missa det här... Nä, det finns inte!

image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...