"Nej, du är mest äcklad faktiskt. Och okänslig. Och hårkåt."

Stockholmsfjollan besvarar min fråga: "Men är inte jag ett glädjeämne mitt uppe i kräksjukan då?"

Uppenbarligen är jag alltså inte mycket att hålla i när spyorna viner. Ska jag vara ärlig känns det inte som en egenskap jag mår dåligt över att inte ha.

En egenskap jag däremot vill ha är förmågan att inte vara så förbannat lat. Nu sitter jag här och stressar inför att jag ska åka in till stan. Först blir det en fika med Murke och sedan är det dags för FBK-MODO. Härligt värre! Gårdagens sköna besked om att Skröder förlängt kontraktet känns förstås extra bra.

Nä, nu får jag lägga på ett kål. I övrigt hoppas jag inte på en jämn, tät och bra match. Jag vill bara att MODO vinner och spännande matcher är överskattat (läs: ger mig hjärtklappning). 10-0 till MODO skulle sitta fint, men 1-0 räcker det också. Tre poäng och jag är överlycklig.

HEJA MODO!

image238

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag fick nöja mig med tv-soffan ikväll, skönt att se våra grabbar åter igen vinna över det lila fula laget :)

2008-02-12 @ 21:45:13
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Fjollan

You love me really! :D

2008-02-12 @ 23:08:56
URL: http://amorous.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...