Ny design

Bloggen har fått sig en ny design i form av ny header och bakgrund. I samma veva har jag också kunnat utnämna Emma till den person som befogar över universums största tålamod. Emma har suttit och mixtrat, trixat och plockat fram den ena headern och bakgrunden efter den andra och stått ut med min velighet. "Nja... Kanske omvända färger?" "Nej! Jag vill ha det som det var från början!" "Ja.. Fast helst vill jag ju ha med några andra bilder..." "Du kanske kan fixa det också?" Jag har aldrig påstått annat än att jag är a pain in the ass, och Emma fick verkligen se prov på det.

Tack! Jag är grymt nöjd!
...Nu undrar jag bara om det möjligen går att göra en blandning mellan denna header och den jag valde först? Den här känns mer luftig tack vare färre bilder och jag gillar den röda bakgrunden i headern. Men går det att byta ut ansiktsbilden samt marionett-dockabilden med leif Pagrotsky mot den bilden när han spelar i Flyers och den när han spelar i Avs? Det skulle vara än mer guld.

Sedan ska jag försöka få till de blå boxarna med vit text som jag tidigare hade i side. När det fixat sig är jag nog nöjd. Tror jag.

Vill ni ha hjälp med designen? Vänd er till Emma, hon är som sagt en stjärna. Visa dock lite mindre velighet än vad jag gör. Det blir nog en aning mer lättarbetet då.

image238


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket! :D Dock kan jag inte göra mycket åt headern just nu, för mitt PS har gått ut. Men om jag lyckas fixa nytt ska jag testa att göra om den. Boxarna då.. Bälddra ner till navheader i stilmallen, och byt färgkod på background-color: #xxxxxx. Sen ökar du siffrorna på: padding:5px 5px 0px;.

Klart! :D

2008-02-05 @ 13:53:22
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...