Sid vs Alfie

Nu är biljetterna bokade till Ottawa-Pittsburgh i Globen den 5:e oktober!

Att beställa biljetter mer än ett halvår i förväg känns en aning irriterande. Vem vet vad man är, och vart man är då? Jag kanske till och med är död och då har jag lagt ut närmare tusen riksdaler på något jag inte får uppleva. Med min otur så skulle det inte förvåna mig. Nä, men allvarligt. Jag låter för bitter för att vara sann nu förtiden. Uppryckning kanske?

image285
Jag skulle gärna vilja, men jag har tyvärr inte tid att annordna kurser i att göra mästerverk i paint. Tyvärr, alltså.


I alla fall, Sid The Kid mot Alfie alltså. Behöver jag säga att jag dölängtar?

Sidney Crosby är den jag helst vill se. Jag har haft en liten hatkärlek till honom, men det har utvecklats till en ren kärlek på senare tid. Har han flickvän? Tänk vad smidigt och finurligt det skulle vara om min rena kärlek till honom kunde vara ömsesidig. Det skulle vara trevligt det.

---

Skönt med seger över Brynäs idag. Victor Hedman var tillbaka och det med besked. En balja och en snygg propp på Pavel Brendl. Nu vill jag inte vara patriotisk, men jag måste ju säga att det märks vart Lill-Micke kommer ifrån. Två kassar ikväll, fint det!

Nu blir det Philadelphia-San José och har man sett på maken, de visar matchen på TV! Applåder. Dock är jag ledsen över faktumet att Simon Gagne inte kommer spela mer denna säsong, så bitterheten är alltså inte helt bortblåst. Allt är med andra ord som vanligt.

image238

Kommentarer
Postat av: Emma

"Tänk vad smidigt och finurligt det skulle vara om min rena kärlek till honom kunde vara ömsesidig. Det skulle vara trevligt det."

Haha vad skön du är! ^^ :D:D

2008-02-22 @ 10:34:06
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Häxkäx

Jadu, mästerverk var det ja...
Det jag saknar i det här inlägget är ett stort fett tack (kanske även att ett hyllningsinlägg vore på sin plats?) för att du får bo hos din underbara häxiga vän!

2008-02-22 @ 13:43:12
Postat av: Anonym

Nä, har inte kommit så långt i planeringen. Vill lätt dit dock. Men hörde att biljettpriserna var rätt saftiga. Mmm, hade varit riktigt kul att se Aldredsson och co.

Men du, nu säger ju Forsberg att blir det inget nu blir det inget alls. Fuck. Att han måste vara så bestämd. Jaja, vi får väl se. Men NHL känns ju rätt avlägset för honom, transferfönstret stänger väl på tisdag? Hoppas på en fetingöverraskning dock!

2008-02-24 @ 02:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...