Det gamla vanliga?

När man inte har pengar brukar det minsann gå bra att hitta saker man vill ha. Så även denna gång.

Jag brukar inte hitta mycket på BikBok, men efter att ha kollat in hemsidan lite snabbt så hittade jag den här och föll direkt. Jag hopps verkligen att den finns kvar i butikerna nu. Torsdag eller fredag ska jag till Stockholm så då borde jag ha flera BikBok att leta i.

image257
Cardigan, 299 kronor

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska iväg på hockey. Fagersta är det som gästar och jag måste skynda mig fixa med kameran innan matchstart klockan 17. Inatt är det NHL Allstar-game att se fram emot. Fint det!

image238


Kommentarer
Postat av: Linda

Vi får hoppas att segersviten håller i sig och även Salles producerande när det gäller poäng :)
Imorgon smäller det, hoppas du är laddad inför Gossip Girl :D Ikväll börjar även en ny danskserie på trean, som verkar riktigt bra :) 2900 Happiness heter den. Samtidigt som hockeyn, men tur att det går att spela in serien :)

2008-01-28 @ 10:37:19
URL: http://persson86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...