Grattis Frölunda

Kul för Göteborg att få något att glädja sig åt för en gångs skull. Verkligen.

8-2 alltså. Jag och min migrän sov under matchens gång och jag vaknade upp lagom för att se vågen gå runt i Scandinavium. Det kan man sätta högt upp på listan över tillfällen då man önskat att man aldrig vaknat.

---

Kung Forsberg på is. Det kliar överallt, hjärnan, kroppen... Men jag ska inte tänka på det där nu, det brukar ju som bekant föra otur med sig. Det är bara att hålla tummarna, peppra och ta i trä.

image238



Kommentarer
Postat av: Linda

Hemsk förlust, men MODO var inte värda att vinna. Det är bara att komma igen!

Men däremot glädjs vi åt Kung Forsberg och hoppas att vi inte behöver vänta alltför länge på ett svar. Vi får hålla tummarna så länge :)

2008-01-22 @ 10:37:30
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Elin

trist med en sån förlust efter 7 raka.. mevfan.. MoDo Hockey:)

2008-01-22 @ 16:00:07
URL: http://rekan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...