It´s over

Nästan i alla fall. Äntligen är c-uppsatsen inlämnad och det är bara seminariet kvar om en vecka. Det känns enormt skönt att äntligen ha den inlämnad efter allt strul.

Trots att jag gick upp klockan sex och inte skulle med tåget förrän kvart i nio blev det som vanligt tidsnöd och jag fick rusa till tåget. Men det gick bra och glädjande nog skulle både Em och Sassa iväg på föreläsningar. Dessutom sparade jag in pengar eftersom konduktören var sjuk. Jag älskar sjukdomar! Utöver att jag sov när damerna försökte vara sociala så hade vi en lång diskussion och Em tryckte dit mig ganska rejält. Lite taskigt, jag är inte vaken den tiden på dagen och är inte i form för hetsiga diskussioner. Väl på universitetet gick det otroligt smärtfritt att skriva ut och kopiera fem exemplar av uppsatsen. Jag och tekniska prylar är inte alltför tighta och jag var skapligt nervös innan. Men det gick riktigt bra och jag lyckades till och med förklara på engelska hur man gjorde. Hurra för mig.

Efter inlämningen kunde jag inte hålla mig från att inhandla lite underkläder samt en kjol. Torsdag, då måste man få unna sig något. Gina Tricot har förfallit måste jag säga. De senaste tre gångerna jag varit där har jag inte hittat något jag velat ha. Antingen tyder detta på att kläderna nu inte alls är snygga eller så har jag blivit snål. Det sista alternativet känns inte så rimligt. Tyvärr.

Idag blir det fullspäckat. Dels ska jag glädja mig över att Kung Forsberg inte väljer MODO (visst, Kungen i MODO skulle vara en dröm, men jag vill se honom i NHL om foten fungerar ), se Grey´s Anatomy, Brynäs-MODO och Philadelphia-NY Rangers samt packa inför Stockholm imorgon. Dessutom ska jag hinna skriva två uppgifter som ska inlämnas imorgon. Så går det när man skjuter upp allt till sista stund.

Nu, plugga lite innan Grey´s!

image238



Kommentarer
Postat av: Linda

Jag hade hoppats mer på MODO, men men! Huvudsaken är att foten håller och att han kommer tillbaka. Jag tycker ditt önsketänkade låter bra :) Att han spelar i NHL nästa säsong och vinner där, sen kommer han hem och lirar med MODO och vinner SM-Guld, så MODO får fyra SM-Guld i rad :)
Härligt med en MODO-seger idag!

2008-01-31 @ 21:30:10
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Elin

Jag hade hoppats mer på MODO, men men! Huvudsaken är att foten håller och att han kommer tillbaka. Jag tycker ditt önsketänkade låter bra :) Att han spelar i NHL nästa säsong och vinner där, sen kommer han hem och lirar med MODO och vinner SM-Guld, så MODO får fyra SM-Guld i rad :)
Härligt med en MODO-seger idag!

2008-02-01 @ 22:34:58
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Elin

alltså, så där de ska va.. vart nå knas innan.. vet itne vad som hänt.. iaf ja som skrev förra.. haha :)

2008-02-01 @ 22:35:40
URL: http://rekan.webblogg.se
Postat av: Ems

Hej! undrar ifall du pluggar medie, engelska och globalisering på södertörnshögskola?

2008-02-15 @ 17:11:18
Postat av: Morran

Ems: Hej! Nej, jag pluggar medie- och kommunikation i Karlstad.

2008-02-20 @ 23:27:38
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...