Jag tror att jag har tappat stinget

Jag har kommit på mig själv med att faktiskt inte bara stå ut med musiken som körs om och om igen på Rix FM, utan till och med att jag gillar en del av den. Det trodde jag aldrig. Frågan är bara vad det är som händer med mig? Positivt eller negativt? Murke som alltid tyckt att jag skulle vidga min musiksmak, ja nu har jag gjort det. Man kanske kan säga att jag blivit mer öppen och inte så patriotiskt insnöad? Eller så är det negativt och jag har tappat stinget, helt enkelt.


            

Inte så dumma ändå...


Jag har beslutsångest gällande om jag ska gå på hockey ikväll eller inte. Jag vill men har egentligen inte tid. Har två nyhetsartiklar att skriva till distanskursen och måste dessutom packa inför att jag ska till Stockholm imorgon eller fredag. Städa vore ju inte heller så dumt.

Ni ser. Plugga, packa och städa framför att gå på hockey? Ja, jag har definitivt tappat stinget.

Och vi vet alla vad som skulle hjälpa.

image238



Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att du gillade Gossip Girl :) Men synd att du inte fick se hela avsnittet.
Imorgon gäller det, jag är nervös! Blir det MODO denna säsong eller inte? Håller foten? Det är frågan?!

2008-01-30 @ 21:12:43
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! :D

Har suttit en stund och knåpat ihop en design åt dig. Jag hade ingen aning om vad du ville ha, men tänkte MODO och Foppa, så det vart rätt.. rött. Hihi! ^^ Du behöver inte använda den om du inte vill, jag hade ändå inget för mig när jag gjorde den.

Kika här iaf: http://courageo.blogg.se/d/

Hare bra! :D

2008-01-31 @ 13:23:04
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...