Klagomuren (för första gången i år)!

Jag gör det enkelt för mig. Här, en lista i punktform på allt jag gnäller över just nu. Enjoy!

  •  Man kan bli allergisk mot sig själv. Jag läste just det, och ja... Snart kommer alltså inte bara alla andra gå mig på nerverna utan också jag själv. Misär.
  • Mina linser är snart slut.
  • Jag kommer inte få pengar förrän i slutet av februari - tidigast.
  • Jag är för stressad och för hungrig för att orka göra mat.
  • Jag ser ut som Cruella De Ville, fast halmgul och brun i håret istället för svart och vitt. Det där med att allt klär en skönhet är uppenbarligen inte sant...
  • Eventuellt så har Murke försmäktat. På grund av veggoburgare- eller colabrist tro?
  • Jag är uppenbarligen för dum för att begripa hur jag ska registrera mig på min kurs. Det känns som en grymt bra inledning måste jag säga. Man blir peppad att plugga!
  • Sidney Crosby är skadad och jag vet inte vad jag tycker om det. Bra eftersom Penguins därmed kanske tappar lite poäng nu så Flyers kan klättra i tabellen. Dåligt eftersom kronprinsen är skadad. Finns det något värre än tuffa beslut? Denna gången är det heller inte hjärnan som säger si och hjärtat så, utan det är en salig blandning.
  • Godispapper utan godis. Kul.
  • Min plattång fungerar inte. Jag måste alltså reklamera den och vänta innan jag får en ny.
  • Samtliga tidningar jag prenumererar på går ut nu.
  • Mina dagar går ut på att sitta nonstop och skriva uppsats. Min kropp sparkar bakut och ger mig en sjujäkla migrän. Nåja, inte så illa ändå. Lite smärta har ingen dött av, särskilt inte jag som är så sjukligt bra.

Ja, det var väl toppen av isberget det. Men jag vet ju att man bara blir ännu mer bitter av att vara bitter, så jag slutar väl med det nu. En lång arbetsdag ska rundas av med tacos (om jag orkar få ihop det...) och Dansar med Vargar. Blir nog lite plugg och NHL på det också. Gött för mig!

image238



Kommentarer
Postat av: Emma

Som jag skrev till Linda, vilken känsla att stå där och ha tusentals människor runt om som står upp för en. Grymt!

2008-01-20 @ 21:40:50
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: Linda

Det är kul att det är fler än jag som gillar honom :)

2008-01-20 @ 21:50:21
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Emma

Javisst det gör jag jättegärna! Skriv lite önskemål om färger och sånt så fixar jag det så fort jag får tillfälle! :D

2008-01-20 @ 22:07:22
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...