Min nya kompis

Som en sann vän av ordning och reda (nåja), planering, "att-göra listor" och diverse annat kalenderaktigt har jag äntligen kommit mig för att beställa en personlig almanacka!

Denna lilla sak kommer bli min nya kompis, förhoppningsvis en sann vän i alla väder.


image221


Jag har varit på g att beställa en länge nu, men i höstas blev det inget av. Vad jag hört och läst av andra så verkar de ha blivit riktigt nöjda med sin. Design och vilka funktioner man vill ha väljer man helt själv. 275 kronor går almanackan på inklusive frakt. En ganska billig summa för en vän, måste jag säga. Även om mina andra vänner är mycket billigare än så, i och för sig. Inga namn nämnda dock.

Tack pappa för att du hellre låter mig skicka efter saker än höra mig vara bitter över att MODO fick stryk och att mitt liv är misär på grund av att jag saknar en almanacka!

Nä, dags för hundraprocentigt uppsatsarbete nu igen. Ingen rast, ingen ro.

image136


Kommentarer
Postat av: Stockholmsfjollan

Jag vill också ha en sådan sen. Men min nuvarande räcker tom början av augusti så jag får allt slita den ett tag till ;)

2008-01-11 @ 14:01:34
URL: http://amorous.webblogg.se
Postat av: Morran

Ja, vad ska du med en ny kompis till liksom? Du har ju mig, och jag räcker i evigheter hur mycket du än sliter i mig! :)

2008-01-11 @ 14:50:35
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...