Nu är det slut på julen!

Det är lite skralt på Hemmingsson-fronten tyvärr, så vi får köra gamla mästerligheter. Idag har jag som synes varit ute på promenad och irriterat mig på mina grannar i vanlig ordning.

image230

Det är skrämmande hur väl Hemmingssons seristrippar stämmer med mig och mitt liv. Jag undrar vad Fröken Bitter får för att avslöja alla detaljer? Inte konstigt att hon har råd med all sin lyxmat...

---

Mike Knuble gjorde sin 700:e NHL-match inatt när Philadelphie Flyers besegrade Florida Panthers med 5-3. Mike assisterade fram Simon Gagne till 2-1-målet. Daniel Briere målade två gånger och Kimmo Timonen hade ett mål och två assist. Scott Hartnell gjorde sitt tolfte mål för säsongen när han satte 4-1 i första perioden. Fint!

Flyers är inne i ett bra stim nu, fem segrar på de senaste sex matcherna. Att Gagne är tillbaka märks dessutom väl och han har producerat poäng i varje match sedan han kom tillbaka. Jag hoppas Flyers kan gå upp lite nu så de ligger mer komfortabelt på rätt sida av strecket. Colorado Avalanche ligger hela tiden på gränsen och pendlar upp och ner och det tär på mina nerver, och en nervös, besviken och arg Morra är inget någon vill veta av. Så för hela världens skull så vore det absolut bäst att Avs och Philly går till playoff.

image136



Kommentarer
Postat av: Iakttagare...

Ja, ja...vill bara påpeka att "Fröken Morrans" stake finns kvar i fönstret...måntro "julen varar än´ till påska"...

2008-01-17 @ 20:44:12
Postat av: Morran

Men det är bara andra som är idioter och socialt missanpassade ju! ;)

2008-01-18 @ 20:08:36
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...