Säg mig, hur fixar man detta?

Jag kommer som vanligt inte överrens med bloggen. Jag vill ha stort större mellanrum mellan varje inlägg, det vill säga en mer märkbar skillnad mellan ena inläggets slut (datum, klockslag, permalink, kommentarer) samt nya inläggets början (rubriken). Samtidigt vill jag ha litet mellanrum mellan text och rubrik i varje inlägg. Det ska alltså inte bli att rubriken hänger löst utan sitter samman med texten. Mellanrummet där ska inte vara specielt stort.

Just nu ser det trist ut. Dessa bilder visar ur jag vill ha det:


image240


image241


Någon som kan? Emma?

Handbollen förut. HJÄLP! Det kan man kalla att svensk handboll är tillbaka, minst sagt.

image238



Kommentarer
Postat av: Emma

Här kommer jaaaaag! Hahha! XD
Iallafall! Leta upp följande i stilmallen, under h3:

margin: 0px 0px 10px 0px;

Öka första siffran för att få större mellanrum mellan inläggen, och minska tredje för att få mindre mellanrum mellan rubrik och inlägg.

Lycka till! :D

PS. Bara två timmar kvar tills jag går på bussen och Foppa Tour , nervös nästan! :D Ha det bäst! DS. ^^

2008-01-23 @ 22:43:28
URL: http://courageo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...