Fyndshopping

Jag skulle gå in på Ellos för att fylla i retursedeln och skicka tillbaka mina skor för att byta storlek, men det slutade med att jag beställde lite istället. Jag blev galen av retursedeln och systemet så nu slutar det med att jag helt enkelt får ha för stora pumps. Ballerinorna köpte jag ett par nya i vad jag tror blir rätt storlek, samt i ytterligare två färger.

Detta beställde jag hem, och prislappen landade på strax under tusen spänn. Sjysst tycker jag.

             

              

                     



Egentligen handlar jag för mycket, så från och med onsdag ska det bli köpstopp är det tänkt. Jag satte onsdag som stopp, så jag hinner in till stan nu en sväng...

Gällande något vettigare än vad jag gör köper och inte köper. Sidney Crosby. I förrförra matchen, när Pittsburgh spöade Detroit. Jag älskar honom och önskar honom all lycka och framgång i framtiden. Speciellt nu i slutspelet. Det vill säga inatt. Nu måste Sid The Kid agera kung igen, och det ordentligt. Jag ska köra lite ritualer för att det ska gå vägen.

Ritual ett blir nu då jag ska hoppa på ett ben härifrån och till cykelaffären. Det är inte särskilt långt, men som motvikt så är det jobbigt. Men det får man ta. Allt som håller Detroit borta från Stanley Cup är bra.

Nu svamlar jag igen. Hej så länge.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Du får hoppa på ett ben hur långt du vill, för det hjälper inte. Jag ska färga håret Detroit-rött, så det så...

2008-06-02 @ 18:11:39
Postat av: Morran

Det ante mig! Men varför inte även slänga i lite vitt? Och skriva "Idiot" i pannan, när du ändå är igång? :) Detta är något jag gärna ställer upp och hjälper till med.



Josse var här igår så vi tog ur hennes hår. Jag kvävs snart av allt hår jag lyckats samla upp som lossnat, haha! Fråga henne om du kan få det och färga i vitt och sätta i ditt Detroit-röda. :)



För övrigt hoppade jag duktigt värre, så det blir nog bra det här...

2008-06-02 @ 18:49:39
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
Postat av: Ingela

Äh, Detroit-rött my ass! Det blev typ "mahognybrunt" (om det nu är en existerande färg). Inte undra på att det gick som det gick.

2008-06-03 @ 18:28:56
Postat av: Morran

Gött det ju! Jag är hundra procent säker på att mahognybrunt är betydligt mycket snyggare än Detroit-rött. :) Och bäst av allt, färgen sitter väl i tills Stanley Cup-bucklan är i hamn antar jag? Det vill säga, din hårfärgning kommer ge pingvinerna bucklan. INTE så illa tycker jag. :) Tänk vad du ska gräma dig över detta nu.

2008-06-04 @ 12:20:23
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...