Omplåstringsdags av charmören



Sötis-prinsen Ville är skadad. Nu står han med ett bandage som pryds av en grön linda och han är inte alltför nöjd. En misstänkt hovböld är ingen trevlig upplevelse och att han har riktigt ont är det inget tvivel om. Förhoppningsvis är det ändå just en hovböld och inget ännu värre.

Idag skulle jag egentligen till fantastiska Norge och hälsa på Murke och Jojjo, men eftersom Ville ska ombandageras en gång om dagen samt få medicin så väntar jag med att åka dit. Den preliminära planen är nu att sticka dit efter festivalen istället. Det känns som allt skjuts upp hela tiden, men det prositiva är att jag får mer tid här hemma.

Strax kommer Em så vi ska åka in till stan och ta en ordentlig fika med massor av surrande innan jag ska upp till stallet igen och lägga ett nytt förband och ge honom en dos medicin. Förhoppningsvis blir han lite gladare av att få ett blått eller silverfärgat bandage istället för grönt.

---

Grattis till Linda som fyller 22 idag!




Kommentarer
Postat av: Linda

Tack så mycket :)

2008-06-25 @ 15:54:20
URL: http://persson86.blogg.se/
Postat av: [ . : Emma : . ]

Är framme nu och det känns wooonderful! :D Öviksluften är den bästa av dem alla! ;D

2008-06-25 @ 18:09:04
URL: http://courageo.blogg.se/
Postat av: Sanna

Vilken söt pålle =)

2008-07-15 @ 15:50:14
URL: http://sannaaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...