Blondin med ögontics

Okej, allt gult-orange-rött i längderna är fortfarande inte borta men detta duger i krig. Vi får se hur länge det ska vara så här, men än så länge trivs jag med att vara en dum blondin.


     


Jag och Ems hängde några timmar på bibblan för att plugga. Nu blev det som väntat inte mycket av med det, utan vi diskuterade istället djupa saker såsom min av Ems så kallade "rovdjurspersonlighet" och liknande intressanta diskussionsämnen. Det är trevligt med personer som inte snurrar runt och försöker vara diplomatiska i sina ordval. Ems slog ihop boken framför nästan på mig och sa: "Men let´s face it; du har en egoistisk grundpersonlighet. Förresten har du fått något tics-beteende. Ditt vänsteröga rycker hela tiden."

Jaha. Att jag är egoistisk visste vi ju redan, men nu rycker mitt vänsteröga också. Fan. Undrar hur länge det pågått, och så har folk inte sagt nåt?! Eller, har det just börjat? Är det en sjukdom på ingång? Gud, läkarboken är ett måste nu. Ögonryckningar... Hjälp.

Kan vi reda ut detta?
1) Duger jag som blond?
2) Har mitt ögonryckande pågått länge?
3) Tror ni det är cancer? Eller kanske stroke? Eller något annat av alla de tusen hemskheter det skulle kunna vara?

Utöver diskussioner, ögonryckningar och utläggningar om engelska/amerikanska/irländska så tog jag bilderna på mig själv också. Ems är dock inte begåvad nog att inse varför man i nio av tio fall gör en ful grimas på alla bilder. Men hon lär sig nog det en dag hon också...

image238


Kommentarer
Postat av: emsan

fiiiiiiin!

2008-03-07 @ 14:45:31
URL: http://emsan.se
Postat av: Morran

Emsan: Tack! :) Visst är det lite mindre gult-orange-rött än när vi var hos dig sist? Haha! Hörru, jag såg det du skrev på fuckboken, men sidan krånglade så jag svarade väl aldrig. Klart jag måste till Stockholm nåt! Och utan att Flina spyr! :) Allt bra i nya, snygga lägenheten? :)

2008-03-07 @ 14:48:11
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se
Postat av: Sandra

Haha, söta egopics ;)

2008-03-07 @ 15:14:52
URL: http://sandralundin.webblogg.se
Postat av: Emma

Njaa sakta i backarna! ;) Vi kan göra såhär. Det finns en Morrankung, och en Emmakung. Men de två är de enda. ;) Haha!

2008-03-07 @ 16:49:26
URL: http://courageo.blogg.se
Postat av: sassa

jättesnyggt! :) tkr du passar bra i blondt hår o d ser inte gult ut.
ja har aldrig sett att d rycker i ditt öga fast ja har ju inte sett dej på länge så:p

2008-03-07 @ 19:35:46
Postat av: Anna

Äsch, flytta runt soffan är bara småsaker. Dom måste lära sig. Det här är viktiga grejer och man ska inte spara på det vidskepliga krutet. Vi har ett jobbigt år framför oss. Slutspel, hockey-VM, fotbolls-EM, underbara sommar-OS och så en ny elitseriesäsong.

Nej, men du är kort så det är nog fortfarande lugnt då. Tills vidare. Du får säga till när det dyker upp en maskulin "uggla i mossen". Jag måste har lite mer kött på benen för att avgöra om du du, liksom jag, har manliga drag (förutom sporten) ;)
Puh, skönt att du iaf tycker att jag är en brud:P

2008-03-08 @ 03:12:31
URL: http://annalindback.blogg.se
Postat av: LifeG(e)orge

För mycket kaffe? Då kan det börja rycka lite i nervtrådarna här o var. - G -

Postat av: Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Hej där!
Tack för din kommentar. Jag håller med dig på sätt och vis, dock så har jag uppdaterat inlägget lite smått, för jag såg att hon har ändrat om i sitt inlägg.

Men visst, basicgrejer är basicgrejer, och det är något som alla kan skriva, helt klart. Men inlägget i sig såg verkligen ut som att hon hade klippt det rakt av och bara gjort små förändringar för att försöka få det att se ut som att hon hade skrivit det själv.

Men jag tar till mig det som du har sagt. Tack!

2008-03-08 @ 11:56:36
URL: http://www.designadinblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...