En fin dag? Jaha

Nina Hemmingsson är igång igen. Den här gången tycks hon ha lyft fram min bror också.


image323

---

Timrå-MODO

Lite drygt tre timmar kvar nu. Uppladdningen är enorm, men just nu har jag en hel del struliga tankar. Till att börja med skulle jag önska att flertalet la sig till med en betydligt mer pessimistisk inställning för att på så vis skrapa fram lite tur. Dessutom hoppas jag att turtrosorna hinner torka, annars får jag väl både urinvägsinfektion, blåskatarr och svamp och gud vet allt redan i kvartsfinalen vilket jag tycker känns lite väl... Nej, vi spar de uppoffringarna till finalen istället. Vad har vi mer? Jo, förstås. Det obligatoriska städandet har gått som en dans, enda kruxet är den lilla detaljen att jag trots idogt letande inte lyckats hitta några strumpor som är värda namnet turstrumpor. Men, det är som sagt några timmar kvar. Andas.

I övrigt tycker jag det känns lite lagom småsurt sådär att kvartsfinalen troligtvis kommer vara avgjord lagom till dess att jag flyttar upp. Hej då alla fina matcher jag hade tänkt se i E.ON-arena. Nu får jag gå direkt på semin istället. Vilket kanske är lika bra? Hittills har jag bara sett en MODO-match i Timrås plywoodlada och då blev det förlust. Kanske inte värt att våga chansa då? Nä, vi spar oss och kör på Swedbank i semin och finalen istället.

Forza MODO!

Nu, äta. Tjing!

image238

Kommentarer
Postat av: Emma

gick inge vidare : (

2008-03-11 @ 22:54:24
URL: http://emmaeliz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...