Femte raka

Ett visst lag är på G nu. Femte raka inatt när det blev hemmaseger mot ankorna och därmed ytterligare två viktiga poäng. Jag såg aldrig matchen. Jag blev för trött helt enkelt (jo, det är sant) och gick och la mig. The God hade en speltid på nära 22 minuter och bara Sakic och Hejduk spelade mer. Bra, bra!

Mest glädjande: Jose Theodores målvaktsspel. Storformen får gärna hålla i sig.

Det gick vägen för Flyers också, så det är slutspelsläge för båda just nu. Nattens plump var dock Rangers seger i NY-derbyt. Men nåja, nåt skit får man ju räkna med.

---

Dagens fundering: Jag hörde på radion att i Milano åker alla kvinnor gratis tunnelbana imorgon på internationella kvinnodagen. Okej, finns det någon dag när männen åker gratis också? Om inte, ska det inte bli lite upplopp från jämställdhetsarbetare? Murke?

Nu ska jag sätta fart om det ska bli något gjort. Stress, stress, stress.

image238

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...