Framme i mitt nya land

Så, då har jag alltså bytt från Värmland till Västernorrland. Och ja, det var ju ett under vad min intelligens kunde mäkta med. Jag fick Internet att fungera med en gång. Applåder!

Så här är det. Jag har massor av saker att packa upp, men jag tänker sätta mig framför TV:n och äta chips och glo på Let´s Dance (heja Tony och Annika!)  istället. Det är ju lite mer jag. Faktiskt. Sedan ska jag sova. Jag har snart varit vaken två dygn så det är på tiden.

Imorgon kommer Fröken Bitter hit för att studera mitt nya hem och därefter blir det shopping och sedan blir det middag med henne och hennes hårdrockare. Se där, det löser sig alltså med matfrågan imorgon.

Lägenheten, Sundsvall, flytten och hela faderullan då? Jodå. Det känns bra. Trots Timråland och att lägenheten är liten. Men, det blir bra det här.

Tjing!

image238

Kommentarer
Postat av: Ingela

Välkommen till Norrland...

2008-03-29 @ 01:00:39
Postat av: Morran

Tack Ingela! :)

2008-04-04 @ 01:48:21
URL: http://www.mrsforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...