Jävla tomte!

"Jävla helvete. Allt suger.
Slutspelet suger, jag suger, världen suger. Allt suger utom den jävla dammsugaren som inte suger."


Okej, då gick det som det gick. Det känns jäkligt tungt nu, men det är bara att gratulera Timrå. De var det bättre laget genom den här matchserien, och att vara bäst när det gäller är något av det jag värdesätter tyngst när man pratar om bra lag.

Trots att säsongen är slut är MODO Hockey fortfarande The Heart of Hockey. Igår visade de prov på det genom att verkligen visa det hjärta som är deras signum annars. I år var man inte bäst när det gällde, och orsakerna till detta kan man diskutera länge.

Tack MODO Hockey för säsongen!


Jag vill instämma med Emma och tacka alla spelare, ledare, övriga i organisationen, fans och samtliga engagerade i föreningen.

Tyvärr är jag för bitter för att säga något om nästa säsong, nu är det bara att bryta ihop en tid framöver istället. Slicka såren som det heter. Egentligen skulle jag vilja gråta, men det är mina tårkanaler för stolta för. Så... Supa skulle det ha blivit men jobb imorgon betyder att det istället lär bli NHL som får stå för trösten inatt.

---

Detta innebär att bloggen tar en paus för en tid. Inte tills dess att såren börjat läka, men i alla fall så att jag känner att såren åtminstone hunnit få en sårskorpa.

Over and out.


image238

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja en del tre får vi allt hoppas på:-D

Förstår dina känslor nu, när man levt i det en hel säsong & sen så är det bara slut, det blir så tomt bara sådär..

2008-03-18 @ 22:56:02
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se
Postat av: Therese

Förstår att det känns tungt.

Det räcker gott och väl med ett grattis i dag. :) Tack!

Jag tror att det blir Timrå i semi, Färjestad brukar krångla sig vidare på ett eller annat sätt. Tråkigt för dig att säsongen är över, det känns alltid så tomt, men nu får du hålla på HV!

2008-03-18 @ 23:19:13
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5326
Postat av: Emma

det som känns mest surt är att det inte var rätta modo som vart utslagna. modo kan så mycket bättre.

men det spelar ingen roll , dom är bäst ändå. alltid !

2008-03-18 @ 23:38:55
URL: http://emmaeliz.blogg.se
Postat av: Linda

Tomhet, det är det man känner nu och besvikelse för att MODO inte gav Timrå den match som vi vet att dem kan. Men men, de är i alla fall bäst, våra kära MODO-grabbar!

2008-03-19 @ 10:13:19
URL: http://persson86.blogg.se
Postat av: Anna

Precis nu, när jag skulle kommentera hade du en annons under inlägget och det stod "Foppa billigt". Haha, det hade varit nåt. Slängs fram rn hundring och vips så har man krängt Foppa för en kväll. Underbart hade det varit.

Fast nu försvann annonsen igen. Shajt!

2008-03-19 @ 23:20:36
URL: http://annalindback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...