Sopa problemen under mattan?

Favoriten Nina Hemmingsson har uppenbarligen studerat mig flitigt den senaste tiden.


image331

Jag visar prov på min ytterst åtråvärda egenskap: Morrans patenterade problemlösning.


image330
Fröken Bitter var ju orolig där ett tag, men jag lyckades lugna ner henne ordentligt. No danger on the roof.


image329
Som sagt, mina tankar är helt vanliga. Sluta tro annat.


---

Jag känner mig allmänt helslut redan innan dagen knappt har börjat på allvar. Heldag med pluggande och diverse annat måste-göra. Nu ska jag skriva färdigt en text och sedan läsa sex stycken reportage som ska analyseras. Det där skulle jag dessutom ha gjort under helgen men det blev det förstås inget av med. Senare under dagen ska jag in och handla handdukar och annat småtjafs till lägenheten samt spån och kraftfoder till Rufs och Tufs. Därefter blir det mer pluggande och mer packande.

Vilken ytterst rolig dag.

Det som drar upp betyget är dock Colorados seger inatt (givetvis) samt den ypperliga "att-göra-listan" som jag knåpat ihop. Med största sannolikhet är det den snyggaste listan hittills och man blir sjukt peppad att verkligen göra det som står för att få äran att bocka i rutorna.

Blogga står inte med på listan, så nu ska jag återgå till punkt fem istället; fixa innehållsförteckning.

image238


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...