Årets bedrift

Innan klockan var ett hade jag hunnit med ett frisörbesök med färgning och klippning, handlat, köpt solglasögon på H&M, något gult på Gina och dessutom lagat mat och ätit. Som pricken över i har jag dessutom hunnit njuta av solen. Jag blir nästan mörkrädd för min egen effektivitet.

Nu ska jag stick iväg till universitetet. Idag börjar nya kursen Grafisk Design så jag tänkte göra ett seriöst försök att komma dit i tid. Det vill säga utan att komma för sent och med andan i halsen.

Philly och VM och sol. Det är skapligt nu faktiskt.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: irre

Hej Mari, nu är jag hemkommen från Berlin. allt har varit kanon och snart ska jag lägga upp lite bilder och berättelser. Hoppas allt är bra med dig och att det varit bra hemma =D // Erica

2008-05-05 @ 18:16:40
URL: http://tresjulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...