Bara tråkiga människor briljerar på morgonen

Oscar Wilde, kärlek.

Så var vi där igen då. Klockan 08.00 skulle jag sätta min fot på universitetet för att plugga. Nu är klockan 10.00 och jag har ännu inte kommit iväg. Inte ser det ljust ut för att jag ska kunna komma dit före 10.30 heller...

Lite idiotiskt att sätta sig och blogga när man borde stressa, men det där är ju som bekant ett signum för mig.

Gårdagen var tung. Canada förlorade guldmatchen och Philly åkte ur Stanley Cup. Bittrast av allt; Kovalchuck får bli matchhjälte medan Rick Nash får sitta på botbänken. Ironiskt va att jag strax innan matchen skrev "Och Rick Nash får gärna avgöra, det är han värd."  i senaste inlägget. Tack Anna för att du var snabb att påpeka det. Jag hade hoppats det skulle gå obemärkt förbi. (Nej jag är inte bitter).

Usch. Hockey är det värsta jag vet.

Nåja, jag får rappa på nu. Ett långt och bittert ältande om hockey-VM och Stanley Cup kommer senare.

Adios.





Kommentarer
Postat av: Bloggtävlingar

Hej!

Sugen på att tävla? Vet du om en tävling? Eller du kanske anordnar en tävling? Kika in hos oss, släng in en kommentar och vi för ryktet vidare! Tipsa även dina vänner om oss på Bloggtävlingar!

2008-05-19 @ 14:38:07
URL: http://bloggtavlingar.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha :P



Men va fan, ORKA folk som gör reklam via kommentarer på bloggar. Usch. Fan vad sånt stör mig.

2008-05-19 @ 23:34:10
URL: http://annalindback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...