Hej då stuprör, hej mjukisar

Jag kan inte riktigt släppa den här säsongens hockeysorti. Men nu är det som det är och Nicklas Lidström lär ju knappast ta sitt lag och dra på semester för att istället låta Colorado ta platsen som finallag från western conferance bara för att jag sitter här och vill det. Livet är ju ofta lite småsurt på det viset att andras önskningar och diverse regler och annat ska kunna gå före hur jag skulle vilja ha det. Men det är väl bara att bita ihop antar jag. Att vara bitter är visserligen klädsamt men blir ganska tight och instängt efter ett tag. Då är det skönt att dra på sig ett lite piggare humör och en slappare inställning. Jämför stuprör med mjukisbyxor.

I alla fall, Detroit-Pittsburgh. Trots att mina lag saknas och att istället det lag jag ogillar allra mest finns med så går det inte att förneka att detta rent hockeymässigt lär bli en riktigt mäktig finalserie. Kanske i klass med när Avs vann Stanley Cup 2001. Det var en finalserie som


Detta var början på något jag skrev för ett tag sedan, men bloggen bråkade och det blev bara detta som sparades. Nu är det ganska oaktuellt med tanke på att Detroit redan börjat sin segerbana. Men, jag ville ändå lyfta fram detta för att visa hur trött jag är på det laget. Jag är så trött på dem att jag till och med ägnar inlägg efter inlägg åt att skriva om dem. Herregud.

Nyss hemkommen från universitetet och ändå är jag inte på långa vägar klar. Det känns ju... bra. Imorgon ska två uppgifter vara klara och jag har inte ens fått den ena färdig, trots heldag. Men som vanligt kom inte jag och datorn (datorerna, jag satt vid tre olika) överrens och jag börjar mer och mer tro på Den Blonda Häxans idé om att jag har en negativ aura som påverkar datorerna och gör dem katastrofalt ohjälpsamma och bråkiga.

Jag tyckte i alla fall att jag var värd en liten present, så eftersom Nelly hade fri frakt idag skickade jag efter ett par Hanky Panky-trosor och ett Too Faced Diamond Gloss . HP är mina absoluta favorittrosor, och trots det alldeles vansinnigt höga priset för ett par trosor så kunde jag inte hålla mig från att utöka min lilla samling. Jag kan inte påstå att kvalitén är bättre än andra, men man känner sig grymt snygg i dem och det får det vara värt.  Too Faceds läppglans har jag hört mycket gott om och eftersom jag var på jakt efter ett läppglans så var det ju svårt att låta bli.



Nu blir det återigen jag och Dr. Karev. Äntligen! Vad vi längtat! Och som pricken över i: Världens snyggaste Addison är tillbaka.



Kommentarer
Postat av: Emma

Jag bara fortsätter tacka och buga! :D Det är bara att säga till om du vill ha ny design eller hjälp med nåt, I'm here for you! Haha! :D

2008-05-28 @ 22:21:51
URL: http://courageo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...