Jag har inte alltid rätt...

Men jag har aldrig fel.

Okej, jag erkänner. Murke har alttid påstått att jag har den smalaste och tråkigaste musiksmak som världen någonsin skådat. Jag har envist hävdat att hon har fel och att jag tvärtom har en bred musiksmak. Men efter att ha uppdaterat min lista här på bloggen över musik jag tycker om, så insåg jag att min smak kanske inte är så bred ändå.

U2, R.E.M, Bruce Springsteen, Rolling Stones, John Denver, Gyllene Tider, Roxette, Queen, The Verve, Status Que, The Eagles, The Boppers, Johnny Cash, The Beach Boys, Free, The Beatles, Bonnie Tyler, Dolly Parton, Twisted Sisters, Thin Lizzy, The Animals, The Who, Iron Maiden, Metallica, Chuck Berry, Jimi Hendrix, Jerry Lee Lewis, Little Richard, Bob Dylan, Tom Robinson Band, The Jam, Kiss, Bon Jovi, Simon & Garfunkel, Cher, Aerosmith, Mötley Crüe, Deep Purple, The Police, 4 Non Blondes, Cyndi Lauper, Belinda Carlisle, Dire Straits, David Bowie, Bryan Adams, Meat Loaf, The Connells, Elvis, The Kinks, Fletwood Mac, Alanis Morissette, Roy Orbison och Oasis.

Men, även om den är smal så är den i alla fall jäkligt bra.

---

Detroits frammarsch kommer ta död på mig. Ja, såvida inte studierna hinner göra det först, vill säga.



Kommentarer
Postat av: Ingela

Go, Detroit, Go!!!



Du har inte världens bästa hockeyår, eller hur? fniss

2008-05-25 @ 20:02:42
Postat av: Morran

NÄ! :( Men det är väl nu bakfyllan efter ifjol kommer. ;)

2008-05-28 @ 23:13:59
URL: http://www.mrsforsberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...