Jag spyr

Timrå slår ut MODO. Detroit slår ut Colorado. Ryssland vinner VM-guld. Pittsburgh slår ut Philadelphia. Detroit-jävlarna slår ut Dallas.

Jag skiter i att det kommer bli en helt makalöst mäktig och hockeyextaserande Stanley cup-final. Jag tycker inte om bra och härliga hockeymatcher annat än när det är mina lag som står för det hela. Och nu blir det ju inte så.

Tack som fan för att det är sommar! Nu ska jag köra rehab hela sommaren lång och rehabilitera den här bitterheten så det blir nya friska tag i höst. Då blir det kalas.




Nu ska jag fortsätta med pluggandet, städningen och läsa senaste SOLO. Vilken fin dag. TV-kväll sedan också. Det är ett ganska okej plåster på hockeysåren trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...