Kan man blogga med tvångströjan på?

Snälla, kan jag få bli förflyttad till ett hem?

Jag menar inget ålderdomshem, men jag behöver bli satt på någon typ av hem där man helst bär tvångströja och inte får befatta sig med något annat än sig själv.

Det kommer ju knappast som en överraskning att jag inte är någon motsvarighet i köket till vad The God är på isen, men nu har det trappats upp ordentligt.

Precis som nästan alla andra dagar så blev det tacos idag. Efter mycket om och men gick det att äta, men det var nära att det istället blev sjukhuset för mig inatt. Vilket kanske hade varit lika bra.

Micron fick anfall och tallriken sprängdes. Hurra. Min mat förstörd, tallriken i bitar. Det är ju så man skuttar av upphetsning. När jag väl fått ut allt, ja då vill det sig inte bättre än att jag råkar sätta foten på en glasbit. Det gjorde ondare än häromdagen då jag brände mig på ugnen.

Köket gör mig illa till mods. Klämmer jag inte fingrarna, bränner mig på något eller tappar maten på golvet så får jag en glasbit i foten. Mina fötter är ett kapitel för sig. Det är alltid de som får lida och även om jag eftersträvar att vara lik Kung Forsberg i det mest så hör fotproblem till samma kategori som skägget; något jag helst slipper.

Men jaja. Henrik Lundqvist ska spela VM i alla fall. Det gör att jag gnäller aningen mindre, faktiskt. Dessutom blev håret bra, och snart vankas toppmatcher i Stanley Cup. Så ja, jag borde inte gnälla.
 
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...