Jag kunde inte ha sagt det bättre själv

Vågen/stenbocken

Du är målmedveten. Du vet vad du vill ha och det är troligt att du på ett eller annat sätt får det. Du har taktkänsla och en förmåga att styra människor. Detta gör att du ofta är en ledare, oavsett vilka kretsar du rör dig i. Du är en listig och farlig fiende, skarpsinnig och säker på dig själv, och du har en förmåga att genom opportunism skaffa dig det du vill.


Under alla omständigheter är du en person att räkna med. Du är sällskaplig och har en förmåga att styra ditt eget liv, dina vänner och förmodligen ännu fler människor, vilket är till en fördel både för din tillfredsställelse och deras välmåga. Du kan vara mycket dominerande, men också snäll och vänlig.


Oavsett hur du är på ytan vet de som känner dig att man inte framgångsrikt sätter sig upp mot dig. Du har en enorm självrespekt, gränsande till narcissism, men troligtvis kan du dölja detta mycket. Du tycker om att vara populär och försöker hela tiden ge andra anledning att visa att de uppskattar ditt fulla värde. Människor i denna position är mycket olika och du kan vara arrogant och framfusig eller diplomatisk och älskvärd. Men oavsett vilket är det underliggande motivet det samma: Du vill bli väl sedd av dina vänner och använder alla medel som krävs för att bli det. Du är opportunist och kan utnyttja detta till stor framgång för dig själv.


Du har en stark drivfjäder och en känsla för andra människors känslor och åsikter, vilket är en oerhört värdefull tillgång. Du bryr dig om människorna i din närhet, men du intresserar dig inte för allmänna samhällsfrågor och det är knappast troligt att man finner dig i en hjälporganisation. Livet är påtagligt och verkligt för dig, men också högst personligt och detta gör att du är en aning självcentrerad. Men du är så lyhörd för andra människors känslor och ditt eget behov av att bli omtyckt att du ser till att vinna deras tillgivenhet.
 
---


Horoskopsidan Aha är mest inriktad på enklare horoskop gällande soltecknet, men den här kombinationen av sol- och måntecken, vågen/stenbocken, stämmer riktigt bra på mig. En rolig sida även för den som inte har något astrologiintresse!



Kommentarer
Postat av: Ingela

Ruggigt rolig sida! Har suttit länge och klickat runt. Vart hittar du allt?

2008-05-22 @ 16:38:27
Postat av: Morran

Tjena! Ja, den är hur rolig som helst! Lite dumt dock att man inte kan direktlänka. :S Men om du går in på sol/måntecken i menyn (rätt långt ner), så skriver du in när du är född. Då får du fram det. :)

2008-05-22 @ 18:50:04
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
Postat av: Ingela

Det var inte riktigt så jag menade, jag hittade allt på sidan. Vad jag menade var, hur kommer det sig att du hittar så mycket roliga sidor.



Förlåt en otydlig Timråit och Detroit-fan... eller är det så att DU fattar dåligt eftersom du är Modoit!?! ;-)

2008-05-23 @ 18:25:56
Postat av: Morran

Haha! Nej, det måste vara du som är otydlig. Att jag som MODO:it skulle fatta dåligt är ju helt befängt! :o Hehe.



Ja... Jag vet inte hur det kommer sig. Kanske för att jag i och med att jag är MODO:it också är smart nog att hitta bra saker? Alternativt att jag inte har något annat liv än att plugga, plugga, plugga och därmed sitta framför datorn dagarna i ända.



Men jag tror nog på alternativ 1!

2008-05-25 @ 14:45:57
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/
Postat av: Ingela

Jo, men eller hur... ;.)

2008-05-25 @ 19:56:33
Postat av: Morran

Efter en tids betänketid har jag kommit fram till att alternativ nummer ett är det enda tänkbara. :p

2008-05-28 @ 23:16:12
URL: http://mrsforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...