Glassens oslagbara lyckorus

Jag lyssnar på Timbaland. Vem hade kunnat tro det?

I alla fall, jag skrev världens inlägg imorse som jag kallade Årets utvik och som handlade om hur miserabelt mitt liv är. Sedan, som pricken över i, så strulade bloggen och allt låste sig vilket innebär att det inte blev något inlägg.

Optimist som jag är så tog jag det som att man ska skita i misären och rycka upp sig istället. Det gjorde jag också. Jag klickade ner reportaget jag satt och strulade med och knallade iväg och köpte glass istället. Och efter det mådde jag fasen så mycket bättre.


Nina Hemmingsson.

I övrigt så undrar jag när det ska fixas så man kan söka i bloggen igen? Men det kanske inte är en funktion som högprioriteras? Det kanske bara är jag som är egenkär nog för att söka i min egen blogg och glädjas över hur bra skrivet det ena och det andra var?

Imorgon är det 08-21 dag på uni igen, liksom torsdag. Sedan måste jag ordna med journalistikkursen också. Men, men, men! I helgen ska jag oavsett vad ta ledigt. Och äta glass.



Kommentarer
Postat av: Emma

jag köpte dom på dollarstore. det var både leopard och zebrafärgade i förpackningen. mycket hett ! : )

2008-05-28 @ 08:01:35
URL: http://emmaeliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...