Jag hörde att curling var roligt, kanske?

Hockey. Baah. Suck och stön. Fy bubblan. Det går inte bra nu och jag orkar inte mer. Curling nästa? 

För tredje matchen sedan uppehållet ger jag upp och ägnar mig åt allt annat än hockey. Ingenting fungerar och förlusterna avlöper varandra. Istället för att sitta och önsketänka och försöka skicka positiv energi, bita mig i handen och byta kläder, flytta runt och sköta andra ritualer så ger jag alltså helt enkelt upp. Jag har blivit en sådan där puckad idiot. En medgångssupporter. En Fröken Bitter.

Och nu blev Fredrik Warg skadad. För helvete! Det är inte konstigt att man har svårt att vara positiv, käck och glad och tro på en högre makt här i livet. För att citera Anders Mathlein: Tack gode gud för att man är ateist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...