Le ... för imorgon blir det värre

Min nya taktik, bitter pessimism till tusen inför matcherna, verkar fungera alldeles förträffligt bra. Gårdagens vinst var de luxe underbar på ett sådant där mys-magiskt sätt som bara hockey kan ge känslan av. Hockeyhjältar! Och ja, jag sa ju att jag har blivit en medgångssupporter, så nu är jag glad igen.



Bild: Expressen


Det var riktigt skönt att se den smarthet som MODO-spelarna visade upp igår och förstås att Karol Krizan var på hugget riktigt ordentligt. Försvarsspelet var riktigt, riktigt bra och Mattias Timander var som vanligt kunglig.

---

Nu hoppas jag att det löser sig med Jeff Ulmer snarast möjligt. Onödigt strul är bara trist.

---

Men, för att återgå till taktiken då. Jag antar förstås att det blir förlust imorgon mot Luleå och att Ulmer blir en flopp. Och att Philadelphia Flyers snart trillar nedanför slutspelsstrecket igen och att Colorado Avalanche aldrig tar sig upp på rätt sida. Och att mina uppgifter i Photoshop och Illustrator går åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...