A monkey needs to dance so do you

3-1 mellan Colorado och Edmonton! Kvittering (Laperriere) och sedan två snabba (Stastny och McLeod) i slutskedet av mittperioden. Gött! Men, mina ögonlock blir tyngre och tyngre. Mitt stora dilemma är om jag ska lägga mig eller inte. Är bara tre timmar kvar till jag kan gå till skolan och göra det jag ska, och jag vill gärna veta hur matchen slutar. Men, tröttheten är maximal så jag vet inte hur jag ska klara att vara uppe till klockan blir åtta. Har dessutom eget arbete hela dagen så jag skulle kunna gå dit runt 10-12 istället kanske... Men tja?

Det här är liksom inte ett problem av den kalibern som när man har tappat bort fjärrkontrollen, tappar linserna på golvet när man har bråttom eller mobilen dör när man som mest behöver den. Det här är ett riktigt problem och ett stort dilemma som helt enkelt stavas beslutsångest.

Hela mitt liv kretsar kring det. Beslutsångest. Jag får aldrig lite lugn och ro.

Den här boken som jag trodde skulle göra att jag slapp bekymret har ju visat sig vara värdelös. På frågan om jag ska stanna uppe eller om jag ska lägga mig får jag svaret: "Hela kullen kommer att lukta seger". Jaha? Och inför MODO-matchen frågade jag boken om vilka trosor jag skulle ta, vilken turinbringande-grad jag skulle välja liksom. Då var svaret: "Sitt tyst och samarbeta". Man blir alltså inte ett dugg klokare av den där skitboken.

Men något man blir klockare av är ju Kevin McKidd intåg i Grey´s Anatomy. Seriöst, bättre kan det väl inte bli? Känns ju som att den serien äntligen börjar dra åt det håll man vill.

Förresten. Vad är det för drink som innehåller glass, mjölk, någon mintaktig (?) sprit och en amerikansk supergod kaka? Häx, gör ditt jobb, red ut mina funderingar. Är det en special som bara finns där?

Jag bestämde mig. Blir sängen nu! Gonatt/gomorgon/adjö.


Kommentarer
Postat av: Emma

JOHNOSSI!

2008-10-24 @ 12:11:34
URL: http://modoemma.blogg.se/
Postat av: Häx gör sitt jobb

1. Den supergoda amerikanska kakan kallas även Oreo.

2. Vad tror du om en Ice Cream Sandwich?



http://www.menyse.com/action/drink?drinkId=10366

2008-10-26 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...