My darling, my love




   

   

   

   


Jag saknar er! ♥


Jag är grymt ridsugen. Fröken Bitters ridsurrande och de här bilderna gör mig helt galen och jag måste bara försöka att ordna så jag kan börja rida på Timrå Ridstadion snarast möjligt.

Dels är det pengarna och dels är det tiden som är problem. Utöver ridningen tillkommer det pengar till buss och eftersom Västernorrland har gigantiska busspriser så är det ett problem av den större kalibern. Skolan tar mycket tid och dessutom har jag ibland föreläsningar så det kan komma att krocka med ridningen och då känns det mindre kul.

Men jag vill!


Kommentarer
Postat av: Emma

nejdå , vi var faktiskt snälla mot honom. han visste ju redan innan hur det skulle gå iallafall ; )



jag saknar oxå ridningen. som fan !

2008-10-07 @ 18:37:38
URL: http://emmaeliz.blogg.se/
Postat av: murke

åå lilla calle..hoppas du har det bra på de evigt gröna ängarna!

2008-10-09 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...